DPF FAP filtrai


DPF FAP filtrai yra montuojami į automobilius tam, kad pašalintų iš dyzelinių variklių kietąsias daleles. Gamintojo sukurta technologija sumažino keismingų dalelių išmetimą į atmosfera. Pravažiavus virš 150 tukst. km, automobiliui jau nepavyksta įvykdyt regeneracijos iki galo. Tai įvyksta nuo visos sistemos resurso: variklio, purkštukų, turbinos , egr voztuvo. Kai šie elementai praranda savo efektyvumą, visom apkrovom pradeda dirbti savo darbą sodžiaus filtras.


Sumontavus netgi visiškai naują DPF filtrą į automobilį, važiavusį virš 200 tūkst. km, palikus senus susidėvėjusius variklio elementus, DPF filtras tarnaus apie 50 tūkst. km, kas finansiškai nėra labai malonu.


Sugedusio DPF FAP filtro požymiai: sumažėjusi variklio trauka, padidejusios kuro sąnaudos, padidejes tepalo lygis variklyje, periodiškai pasirodantys dūmai iš išmetimo sistemos, užsidegęs filtro ženkliukas prietaisų skydelyje.


Kokie yra pliusai programinio DPF FAP filtro išjungimo?


  • Tai yra žymiai pigiau nei nusipirkti naują DPF FAP filtrą.
  • Automobiliui grįžta traukos savybės.
  • Nereikia pilti reagentų.
  • Sumažėja apkrova turbokompresoriui.
  • Kuro sąnaudų sumažėjimas.


Dažniausiai užduodami klausimai:


  • Kokią įtaką varikliui turi DPF FAP filtro pašalinimas?

Pašalinus netvarkinga sodžiaus filtrą sumažėja spaudimas išmetimo sistemoje - nuo to ženkliai pagerėja tiek turbinos, tiek variklio kvėpavimas.


  • Ar būtina šalinti egr vožtuvą kartu su DPF FAP filtru?

EGR sistema gali pilnavertiškai dirbti be sodžiaus filtro, todėl šalinant DPF FAP filtrą nėra būtinybės šalinti EGR sistemos.


  • Kokiais atvejais yra būtina šalinti DPF FAP filtrą?

Visais atvejais pradžiai yra atliekama variklio diagnostika, yra tikrinama ir stebima ne tik variklio klaidų kodai, bet ir realūs parametrai. Atsiranda atveju, kai gedimas diagnazuojant nepasireiškia.


Dažniausi sugedusio sodžiaus filtro požymiai: sumažėjusi trauka, dažnai pasireiškiantis baltas dūmas iš išmetimo sistemos, padidejes tepalo lygis variklyje, padidejusios kuro sąnaudos.


Kodel mes rekomenduojame kreiptis tik pas specialistus išmanančius ir žinančius savo darba? Ir kokios pasekmės būna neatlikus teisingai darbo?


Mums tenka dažnai tvarkyt variklio valdymo modulio neteisingas modifikacijas. Nors tos paieškos nėra lengvos, kai net automobilio šeimininkas nežino, kada atsirado bėdos - prieš programavimą, ar po jų.


Norime pasidalinti patirtimi, kokie simptomai pasireiškia po neteisingų modifikacijų, pvz.:


  • Automobilis Jeep Vrangler neužsiveda rytais arba užsiveda labai sunkiai. Klientas mėgino keist purkštukus, siurblį, žvakes, žvakių rėlę, temperatūrinius daviklius, ieškojo užsiorintos sistemos. Atvykus pas mus apžiūrai, buvo pastebėti labai nekorektiški parodymai variklyje. Įrašius originalų failą į variklio valdymo modulį, automobilis kiekvieną rytą pradėjo vestis is puses raktelio pasukimo.


  • Klientas jau metus laiko kariauna su Opel vectra: dingsta trauka prie apkrovos (su šiuo defektu klientas įsigijo automobilį). Klientas atliko automobiliui šiuos darbus: pakeitė naujais visus salenoidus (3vnt.), atrestauravo turbokompresorių, pakeitė naują oro srauto matuoklį, visus filtrus, sutvarkė aukšto slėgio siurblį, pakeitė visas vakuumines žarneles, pakeitė egr vožtuvą. Problema niekur nepasišalino. Atvykus apžiurai automobiliui buvo atlikta kompiuterinė diagnostika. Pirmas dalykas, kuris pasirodė labai keistas, jog variklyje yra klaidų, kurios išvis nėra imanomos šiam varikliui, automobilis skundėsi ant tų daviklių, kurių netgi nėra šiame variklyje. Nutarta įrašyti originalą, kuris yra atitinkamas šiam modeliui. Po įrašymo automobilis atsigavo, visos klaidos dingo.


  • Dar vienas automobilis, mercedes s class gesta ant apkrovos. Klientas mėgino kovoti, savo jėgomis buvo keistos tokios detalės kaip : aukšto slegio siurblys, purkštukai, aukšto slėgio rampa , filtrai, žemo slegio siurblys, laidai variklio srityje. Atvykus pas mus ir atlikus diagnostiką, automobilis skundėsi per dideliu slėgiu kuro sistemoje, tokiu atveju su klientu buvo suderinta jo pakeistų detalių patikra ant mūsų stendų tam, kad įsitikint 100 proc., jog visi mazgai atlieka savo funkciją tinkamai, arba įvertint situaciją, kiek dar gali tarnaut. Išvada po visų patikrų: elementai ne idealūs, bet dar gali tarnaut. Kliento buvo klausta ar nedaryta jokių modifikacijų variklyje, arba variklio valdymo modulyje. Atsakymas - buvo darytas chip tiuningas (galios didinimas), nors klientas tikino jog po įrašymo viskas buvo gerai, automobilis negęsdavo. Visgi buvo nutarta ieškot atitinkamo failo šiam automobilio modeliui. Po sėkmingų paieškų ir originalo įrašymo - gedimas pasišalino.


Tokie darbai dažnai atsiranda mūsų autoservise. Visada stengiamės įvertinti situaciją ir nekliūdyti tų elementų, kurie dar gali tarnaut arba nėra reikšmingi atitinkamai problemai išspręsti, taip susitaupo ir mūsų laikas ir kliento pinigai.